„CityBee“ savo automobiliuose testuoja alkoblokus

Automobilių dalijimosi operatorius „CityBee“ testuoja alkoblokus savo automobiliuose. „ Siekiame užtikrinti, kad neblaivūs vairuotojai negalėtų naudotis „CityBee“ paslauga. Ne tik skatiname vairuotojų sąmoningumą, bet ir ieškome technologinio sprendimo, kuris padėtų šią problemą spręsti“, – kalbėjo Lukas Yla, „CityBee“ vadovas.

Automobilių dalijimosi ateitis – integruoti ir nuosavi automobiliai?

„CityBee“ jau kurį laiką tiria rinkos galimybes ir ieško pažangiausio technologinio sprendimo neblaiviems vairuotojams sustabdyti. „Į keletą automobilių integravome šiuo metu rinkoje pažangiausiais įvardijamus alkoblokus. Išmėginome tai su vartotojų grupe ir išklausėme jų atsiliepimus“, – pasakojo L. Yla.

„CityBee“ vadovas teigia, kad toks sprendimas kelia įvairių verslo plėtros, technologinių ir higienos iššūkių.

„Nors dabar „CityBee“ automobilių dalijimosi paslauga veikia pasitelkiant tik „CityBee“ priklausančius automobilius, svarstoma galimybė ateityje į paslaugą integruoti ir nuosavus automobilius“, – pasakojo L. Yla. „Apie šiuos sprendimus jau gana seniai kalba ir automobilių gamintojai akcentuodami, kad 90 proc. laiko nuosavas automobilis stovi nenaudojamas. Lygiai taip pat ir vykdant „CityBee“ plėtrą, svarstome galimybę ateityje plėsti automobilių parką ne tik naujais automobiliais, tačiau kurti platformą, kur miestiečiai galėtų uždirbti iš nuosavų automobilių nuomodami juos „CityBee“ vartotojams. Taip būtų kuriama moderni ir efektyvi judėjimo mieste infrastruktūra. Šiuo metu analizuojame tokią galimybę“, – kalbėjo L. Yla.

Anot jo, alkoblokų reikalavimas apribotų tokią plėtrą, nes alkoblokai turėtų atsirasti visuose miesto automobiliuose.

Kelia technologinių ir higienos iššūkių

L. Yla teigė, kad integravus kelis alkoblokus „CityBee“ automobiliuose buvo stebima, kaip į juos reaguoja klientai. „ Išklausę vartotojų atsiliepimus pamatėme, kad žmonėms nėra aišku, kaip naudotis alkoblokais – kiek laiko reikia į juos pūsti, kada ir kiek oro įtraukti. Taip pat jie praleisdavo bent kelias minutes papildomo savo laiko ir likdavo nepatenkinti savo naudojimosi patirtimi. Sulaukėme dėl to priekaištų ir nuomonių, kad įsidiegę tokią technologiją jie nustotų mūsų paslauga naudotis dėl keliamų nepatogumų ir rinktųsi kitas alternatyvas“, – kalbėjo L. Yla.

L. Yla pabrėžia, kad tokių alkoblokų integracija kelia ir higienos iššūkių. „CityBee“ automobiliais kas mėnesį įvykdoma 120 tūkst. kelionių, šis skaičius nuolat auga. Įmontavus tokius alkoblokus į visus automobilius, kiekvienas vairuotojas prieš kiekvieną kelionę turėtų pakeisti alkobloko antgalį, taip sunaudodamas per 120 tūkst. plastmasinių antgalių per mėnesį. Tai kelia tam tikrų higienos, ekologijos, tvarumo klausimų, – pasakojo L. Yla.

„CityBee“ vadovas pasakojo, kad kol kas nė vienas automobilių dalijimosi operatorius pasaulyje alkoblokų nepritaiko savo praktikoje, nes nėra patogios ir efektyvios technologijos, kai automobiliu naudojasi bent keliolika vairuotojų per dieną. „Mes išbandome įvairius sprendimus ir siekiame rasti technologiją, kuri sustabdytų neblaivius vairuotojus, bet kartu nekliudytų naudotis mūsų paslauga drausmingiems ir atsakingiems vairuotojams, kurių tarp mūsų vartotojų – absoliuti dauguma. Iki šiol ištestavome per dešimt įvairių alkotesterių, ieškome jų integracijos galimybių automobiliuose. Bendraujame su pažangesnes technologijas kuriančiais ir testuojančiais gamintojais bei kitais automobilių dalijimosi operatoriais pasaulyje. Manome, kad ateityje atrasime pažangų sprendimą“, – kalbėjo L. Yla.

Nerijus Dagilis iš „Spark“: „Alkoblokai pabrangins automobilių nuomos paslaugas“

Trumpalaikės automobilių nuomos bendrovės „Spark“ vadovas Nerijus Dagilis mano, kad reikalavimas į visus nuomojamus automobilius įdiegti alkoblokus iškraipo rinką. „Reikalavimas automobilių nuomos kompanijoms įsidiegti alkoblokus savo automobiliuose sukuria diskriminuojančias sąlygas atskiroms verslo sritims bei įmonėms. Be to, alkobloko įmontavimas ženkliai apsunkins transporto priemonės eksploataciją (suveikimas gali įvykti netgi važiuojant), pabrangins automobilių nuomos paslaugas, taip pat tai yra nehigieniška“, – komentavo N. Dagilis.

N. Dagilio teigimu, tokių reikalavimų nėra nė vienoje Europos Sąjungos valstybių, o alkoblokas naudojamas kaip alkoholizmu sergančių asmenų savarankiškos reabilitacijos programos dalis, suteikianti tokiems žmonėms galimybę vairuoti savo nuosavą automobilį.

Pasisako už kompleksinius sprendimus

„CityBee“ vadovas L. Yla teigia, kad reikia ieškoti kompleksinio, visas transporto priemones apimančio sprendimo, jog būtų išspręsta neblaivių vairuotojų Lietuvoje problema. „Lietuvoje yra 1,1 mln. transporto priemonių, iš jų apie 600 priklauso „CityBee“. Tam, kad neblaivių vairuotojų problema būtų tikrai išspręsta, reikia sprendimų, apimančių visas transporto priemones. Mes esame pasiruošę kalbėti su visomis suinteresuotomis šalimis apie galimus sprendimus“, – kalbėjo L. Yla.

Jo teigimu, „CityBee“ glaudžiai bendradarbiauja su Susisiekimo ministerija ir ieško papildomų priemonių, kad būtų užkirstas kelias neblaiviems vairuotojams. „Mes smerkiame neblaivų vairavimą ir tokio elgesio netoleruojame. Jeigu asmuo vairavo išgėręs, jį blokuojame savo sistemoje visam laikui“, – kalbėjo L. Yla.

citybee alkoblokai testavimas
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.
Aš rekomenduoju
Rekomendacijų nėra

Komentarai

Komentarai skirti bendrauti ir aptarti įmonės ar renginio ypatybes, taip pat išsiaiškinti įdomius klausimus apie tai.

Įvykiai
Lietuvos policijos mokykloje (toliau – LPM) vakar prasidėjo būsimų kursantų atranka, kuri truks visą savaitę. Atrankoje dalyvauja 232 jaunuoliai iš visos Lietuvos, iš jų 152 vyrai ir 80 merginų. Prašymus mokytis LPM pateikė daugiau nei 500 asmenų, t.y. 573, tačiau visus reikalavimus atitiko ir tikrinimus įveikė ne visi, be to, dalis nespėjo laiku praeiti visų tikrinimo etapų, todėl atrankoje dalyvauja tik pusę iš tų, kurie pareiškė norą mokytis LPM. Daugia...
Sportas
Bėgimas – vienas paprasčiausių ir efektyviausių kardio treniruotės variantų. Nėra nieko geriau už jausmą, kai bėgdamas lieji susikaupusią energiją ir tarsi „išsivalai“ nuo neigiamų minčių bei per dieną patiriamo streso. Deja, bėgimo takelis laikui bėgant gali virsti itin atgrasiu ir nuobodulį keliančiu užsiėmimu. Todėl tam, kad treniruotė sporto klube taptų ne tik įdomesne, bet ir efektyvesne, sporto treneriai siūlo keletą būdų kardio treniruotei paįvairin...
Nuotraukų galerija
„Buvo kažkas wow!!! Sunku surasti žodžius apibūdinti visam jausmų kratiniui: ir euforija, ir džiaugsmas, ir didelis dėkingumas kiekvienam, kad tai įvyko! Ir noras vėl imtis kažko naujo: dirbti, dirbti, dirbti, - po sekmadienio vakarą Trakų pilyje nugriaudėjusio koncerto įspūdžiais dalijosi dainininkė Monika Linkytė. -Gal suprasiu rytoj, kad tai įvyko? Kol kas atrodo - neįtikėtina!“. Panašiai jautėsi ir daugelis beveik dvi valandas trukusio koncerto svečių....
Laisvalaikis
Fejeverkus išrado kinų dvasininkas Li Tianas. Fejeverkai ir šaunamieji ginklai pradėti gaminti, kai išrastas parakas. Naudodami paprasčiausias petardas, Tangų dinastijos laikais kinai leisdavo fejeverkus, tam, kad atbaidytų demonus ir piktąsias dvasias. Pirmieji fejeverkai buvo bambukas pripildytas salietra, medžio anglimis ir siera. Toks „sprogstamasis bambukas“ „atbaidydavo“ epidemijas ir blogą orą. Dabar fejeverkai visame pasaulyje naudojami paminint re...
Sveikata
Prasidėjęs grybavimo sezonas jau vilioja grybų mėgėjus į miškus. Nors dėl karščių gausaus grybų derliaus nesitikima, specialistai perspėja, kad rimtoms sveikatos problemoms sukelti užtenka ir vieno nerinkamo grybo. Apsinuodijimų kontrolės ir informacijos biuro duomenimis, praėjusiais metais visoje šalyje dėl apsinuodijimo grybais į ligonines buvo paguldyta beveik pusšimtis gyventojų, nustatytas vienas mirties atvejis. Pasak specialistų, daugeliu atvejų pad...
Kultūra
Laidojimo apeigos senos kaip pasaulis. Jau pirmykščiai žmonės laidojo mirusiuosius. Esama užuominų, kad jau žiloje senovėje tikėta pomirtiniu gyvenimu. Toks požiūris nėra be pagrindo. Buvo tikimasi, jog velioniai prisikels. Todėl suprantama, kad su velioniu laidojami ir daiktai, jų galėjo prireikti po mirties. Ši tradicija gyvavo Senovėje ir ankstyvaisiais viduramžiais. Tiltas į kitą pasaulį Senosiose Šiaurės ir Vakarų Europos religijose gamta, ypač gamt...
Įvykiai
Kaip ir kiekvienais metais, pirmąjį rudens savaitgalį Vilnių išjudins didžiausias miesto festivalis „Sostinės dienos“. Netrukus bus paskelbta visa renginių programa, iš kurios aiškėja itin džiugi žinia – organizatoriams pavyko pasikviesti garsiąją britų grupę „Everything Everything“. 2007 m. susikūrusi ir jau eilę metų didžiausiuose pasaulio muzikos festivaliuose, tokiuose kaip „Glastonbury“ Didžiojoje Britanijoje, „Sziget“ Vengrijoje, Hamburgo „Dockville...
Laisvalaikis
Rugpjūtį į jūsų pusę stos ne tik Venera, bet ir Merkurijus. Todėl šis mėnuo gali būti sėkmingiausias. Palanku spręsti tiek asmenines, tiek su darbu susijusias problemas. Tai gali būti sunku, ne kiekviena situacija bus lengvai suprantama, neskubėkite priimti sprendimų. Nekurstykite konfliktų, nesipykite su artimaisiais. Konflikto metu geriausia išlikti ramiam arba paprasčiausiai nusileisti. Nebijokite pasirodyti silpnas. Spręsite konfliktą emocijoms nuslūgu...
Foto
Vakar režisierė Lina Lužytė baigė filmuoti savo antrąjį pilnametražį vaidybinį filmą „Pilis“. Filmas pasakoja jautrią iš Lietuvos į Airiją emigravusių Monikos, jos mamos Jolantos ir močiutės istoriją. Trylikametės Monikos aistra ir ryžtas siekti svajonės pakeis visų trijų moterų gyvenimus svetimoje šalyje. „Pilis“ – tai pirmasis Lietuvos ir Airijos bendros gamybos filmas, kurį vykdo Lietuvos kino gamybos kompanija „Artbox“ ir Airijos kino gamybos kompanija...